28. marraskuuta 2015

Koomailu loppukoon!

Heippa! Taas kerran, kyllä myönnän laiskuuteni, mutta myönnän myös rankat koulupäivät ja -projektit. Mulla on viimesimmät viikot olleet n. 40 tunnin viikkoja ja nyt alkaa vihdoin vähän helpttaa! Olen kuitenkin vähän kuvaillut videoita ja niistä kokosin teille pienen ns. koosten. Videon lisäksi aattelin vähän avata teille mitä tuleman pitää ja mitä vimeaikoina on tapahtunut eli kuulumisia.

VIDEO!


KUULUMISET!
  
Jees eli mulle ja hevosrintamalleni kuuluu ihan hyvää. Viimeviikon keskiviikkona oli Artukaisissa estetunti ja sainkin ilokseni jälleen Sasun! Tunti meni super hyvin, en muista olisiko koskaan hepalla hyppääminen tuntunut niin helpolta kuin keskiviikkona. Artukaisissa kävi viimekuussa Elmo Jankari valmentamassa kahtena vai kolmena päivänä, en nyt ihan muista. Mutta, oltiin Jennan kanssa kattomassa sitä yhtenä poäivänä kun Anni osallistui siihen Lentulla. Tässä teille myös siitä videokooste. Valmennus vaikutti tosi mukavalle ja opin pelkästään penkillä istuessa. Ensivuonna aion itsekkiin osallistua niihn, sillä Elmo käy Artukaisissa ensivuodesta lähtien kerran kuussa (Ainakin näillä näkymin). Ei kaits mulla mitään muuta kerrottavaa tästä oo :D

TULEVAA! (KISAT)

Joo elikkäs tämän viikon sunnuntaina on estekisat ja osallistun sinne sasulla 80/90cm luokkaan. Vähän jänskätää mutta eiköhän se suju ihan okei. Naureskelin justa kaverille että alla on tikittävä aikapommi ja edessä sen kokosia esteitä joita en ole kertaakaan kyseisellä aikapommilla mennyt. :D  No loen mä oikeesti sillä jonkun 85 hypännyt mut siitäkin on jo jonkin verra aikaa, kiva mennä verryttelyyn harjoittelemaan, JES! :D Noora tulee meille myös viikonloppuna ja tulee kuvaamaan kisoihin, jospa tällä kertaa saataisiin ihan kunnon videota radasta ja verkasta! Tehdään Nooran kanssa myö muutamat haasteet mutta ne päätyy vain youtuben puolelle (Nea Bergroth) joten jos ne haluat nähdä niin käy siellä viimeistään maanantaina kattomassa! (:

KYSYMYS TEILLE!


Olen mietiskellyt että teenkö teille joulukalenteria vai en ja olen tullut siihen tulokseen että en tee, sillä se olisi liian työlästä tähän lukijamäärään nähden. En kuitenkaan poissulje toiveitane, jos teillä on jotain ideoita esim jouluspesiaaleihin, haasteisiin tai vaikka DIY videoihin niin laittakaa ihmeessä kommenttia tähän postauskeen! Laitan myös tuonne oikeaan sivuun ylös kyselyn että haluatteko jotai njouluspessja vai ette. Voisin vaikka julkasta kaksi postausta per viikko liittyen jouluun/joulun valmisteluun, miten ikinä tahdotte. Ei mulla muuta tällä kertaa, palaillaan! (:

-Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti