30. elokuuta 2015

Blogi henkiin! (PALJON kuvia!)

Heippa! Taas on ollut vähän taukoa, mutta tällä kertaa syy on hyvä! Aloitin siis uudessa koulussa ammatilliset opinnot ja aika on kulunut lähinnä lukiessa ja uuden koulun tavoille opettelemisessa. Nyt kuitenkin arki alkaa rullata ja aikaa jää myös omien harrastusten pariin, eli heppahommiin, blogin kirjotteluun ja kameran takana olemiseen!

Aloitetaan vaikka heppahommilla! Kisat senkun lähenevät. Sasulla olen tämän kaudern aikana hypännyt vain kerran ja puomeja mennyt kerran, että sillä pohjalla kisoihin, jes... No ihan luottavaisin mielin menen. Hevonen ei ole enää niin katapultti ja epävarma kun keväällä ja hyppääminen tuntui kepeältä ja suht helpolta.

 





Kiiralla olen käynyt lähiaikoina tosi vähän ja viimeksi kun olin se oli hirveää! Ponilla oli käytöstavat (ratsastaessa) hukassa ja laukan nostaminen rauhassa oli täysin mahdotonta. Enskerralla kun menen niin laitan satulan selkään ja menen vaikka 2 tuntia että poni osaa jälleen käyttäytyä ja nostaa laukan niinkuin kaksi kuukautta sitten. Silloin ei tarvinnut paljoa käskeä kun laukka pyörisi jo tasasen rauhassa keksiympyrällä. Nyt poni ryösti alta ja ampaisi pois ympyrältä pää alhaalla ja takapuoli ilmassa. Höpsö! :D No olihan se muuten ihana sama Kiira <3

Eilen Launataina olin elämäni ensimmäisessä matkaratsastusvalmennuksessa Pirkkalassa ja kokemus oli aivan mahtava! Siitä todennäköisesti vähän lisää myöhemmin! (:

Mitäs muuta mulle kuuluu? No eipä oikeen mitään ihmeellistä. Jennan kanssa olen viettänyt lähiaikoina tai no oikeestaan jo pidemmän aikaa tosi paljon yhteyttä! Viimeviikonloppuna oltiin koko lauantai päivä Yyterissä ja tänään pari tuntia Jennan isän pellolla kuvailemassa :D Tässä vähän kuvia!

YYTERI!

Jenna temppuili varmaan tunnin tuolla vedessä :D




MAALAISJUNTTEILEMASSA!







Tyytyväinen maalaisjuntti! :D


HAHAHA etsi Jenna kuva! :D



Fiksuja me :D

Parhaat kaverukset toivottavasti pitkään!


Rakastan tätä meiän pituuseroa ja 2 vuoden ikäeroa :D Niin kumpi se vanhempi olikaan? :D
Niin eipä mulla muuta :D Mites teillä on koulut ja syksy alkaneet? Minulla ihan hyvin (:

-Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti